Статистика послуг (варіативна)Статистика послуг Освітній ступінь: магістр Мета: набуття майбутніми фахівцями знань і практичних навичок з оцінювання стану і розвитку сфери послуг, застосування статистичного інструментарію комплексного аналізу соціально-економічних процесів, що відбуваються на ринку послуг, інтерпретації результатів аналізу, діагностики стану досліджуваних об’єктів. Завданняминауки є: - формування цілісної системи знань про способи, методи, форми організації виробництва та реалізації послуг у ринковому середовищі; - вивчення інструментарію і методів аналізу процесів організації та управління діяльністю в сфері обслуговування, оцінки і оптимізації її основних параметрів; - ознайомлення та узагальнення практичного досвіду вітчизняних і зарубіжних підприємств сфери обслуговування; - вироблення практичних навичок у майбутніх фахівців щодо організації, управління, раціоналізації, диверсифікації процесів реалізації послуг; - формування знань і вмінь з розроблення і організування виконання планів, програм, конкурентних стратегій на ринку послуг. У результаті вивчення навчальної дисципліни у студента формуються знання щодо інформаційної бази і основних інструментів статистики послуг: статистичних класифікацій, структури сфери послуг, кон’юктури ринку послуг. Також вивчення дисципліни дає можливість сформуватиуміння щодо аналізуявищ і процесів на рівні національної економіки в цілому, за секторами економіки, за видами економічної діяльності, за регіонами з урахуванням міжнародних стандартів і сучасної практики.
Остання редакція: 12.10.16 |