Інститут інформаційних технологій в економіці

26.01.2023 року в рамках роботи студентського наукового гуртка «ЦифрЕк: цифрові трансформації в економіці та суспільстві» відбувся вебінар на тему «Штучний інтелект: помічник чи конкурент?»30 Січня 2023р.

26 січня 2023 рокув рамках роботи студентського наукового гуртка (дискусійного клубу) «ЦифрЕк: цифрові трансформації в економіці та суспільстві», що діє на кафедрі математичного моделювання та статистики в КНЕУ відбувся вебінар на тему «ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ: ПОМІЧНИК ЧИ КОНКУРЕНТ?»

Спікер:Скіцько Володимир, к.е.н, доцент кафедри ММС, КНЕУ,Academic Advocate Member ISACA

Під час вебінару слухачі мали нагоду ознайомитися та подискутувати за такими питаннями:

  • кейси використання чат-ботуChatGPTвід компанії OpenAIта чому його забороняють до використання, і чи дійсно він є реальною загрозою для багатьох професій, в яких основним є генерація текстів, їх опрацювання тощо;
  • кейси застосування програмних продуктів, що дозволяють перетворювати тексти у зображення;
  • знання та навички, які потрібно здобуватипід час навчання в університеті (не залежно від спеціальності) у зв’язку із стрімким розвитком та розповсюдженням штучного інтелекту.

Висновки: Наразі є величезна кількість доступних інструментів (програмного забезпечення), які за допомогою штучного інтелекту мають можливість спростити чи полегшити працю людей в різних професіях. Разом з тим це вимагає і відповідних знань.

Отже, що потрібно вивчати вже зараз?

- тенденції цифрових трансформацій в економіці та суспільстві; вміти аналізувати минуле і теперішнє та прогнозувати майбутнє; мати базове уявлення про різні цифрові технології, і досконало володіти тими, які потрібні для професії (наприклад, це можна опанувати в рамках вивчення дисципліни "Цифрова економіка")

- сучасний ШІ - це насамперед глибинне навчання, а це у свою чергу нейронні мережі (в рамках вивчення дисципліни "Нейро-нечітке моделювання")

- ШІ потребує навчання, а це потребує надвеликого масиву даних та інформації, що можна віднести й до аспектів напрямку "Великі Дані" ("Big Data")

і беззаперечно актуальними є дисципліни "Data Science", "Інтелектуальний аналіз даних"та інші, особливо ті, де є Глибинне навчання (Deep Learning), Машине навчання (Machine Learning).