- Факультети та інститути»
- Інститут інформаційних технологій в економіці»
- Кафедри»
- Кафедра інформатики та системології»
- Навчальні дисципліни бакалаврату»
- Прикладна інформатика (для спец. Маркетинг)
Прикладна інформатика (для спец. Маркетинг)
У результаті вивчення навчальної дисципліни "Прикладна інформатика" студент повинен набути такі результати навчання:
- Знання: місця та інтеграційних зв’язків інформатики в системі фундаментальних наук та її ролі уформуванні інформаційної культури суспільства; технології аналізу предметної області в прикладних сферах для виявлення та оцінки наявних потреб інформатизації; технології організації та автоматизації роботи з текстовими та числовими даними складної структури у різних програмних середовищах; технології проведення програмними засобами аналізу та візуалізації економічних та маркетингових даних.
- Уміння: збирати, формалізовувати, систематизувати, структурувати, перетворювати та опрацьовувати дані та зберігати їх у обраному програмному середовищі для вирішення прикладних задач фахового спрямування; добирати та використовувати засоби офісних додатків для проведення фінансового, економічного, графічного та статистичного аналізу, аналізу баз даних та візуалізації даних; автоматизовувати робочий процес з використанням комп’ютерної техніки та мереж, офісних і гіпертекстових технологій; розробляти візуальну концепцію веб-сайта та реалізовувати її засобами інформаційно-комунікаційних технологій відповідно до правил технічного, психологічного та стилістичного дизайну.
Методичне забезпечення з навчальної дисципліни для освітньої програми
Остання редакція: 24.02.20