| - Головна»
- Факультети та інститути»
- Інститут інформаційних технологій в економіці»
- Кафедри»
- Кафедра інформатики та системології»
- Викладачі»
- Дибкова Людмила Миколаївна
Дибкова Людмила МиколаївнаКафедра: | Кафедра інформатики та системології |
---|
Посада: | професор |
---|
Вчене звання: | професор |
---|
Науковий ступінь: | доктор педагогічних наук |
---|
Стаж роботи: | 30 років |
---|
Біографія: | |
---|
Дибкова Л. М. закінчила Київський інститут народного господарства ім. Д.С.Коротченка в 1981 за спеціальністю «Організація механізованої обробки економічної інформації», отримавши кваліфікацію «Інженер-економіст». У 1982-1992 рр. працювала на посадах (інженер, інженер-програміст) у обчислювальному центрі Міненерго України. З 08.06.2017 по 02.01.2019 рр. працювала на посаді Ректора Київського інституту банківської справи (за сумісництвом). З 1992 року працює в ДВНЗ «КНЕУ ім. В.Гетьмана». 08.06.2006 р. захистила дисертацію «Індивідуальний підхід у формуванні професійної компетентності майбутніх економістів» зі спеціальності 13.00.04 – «Теорія і методика професійної освіти», здобула науковий ступінь кандидата педагогічних наук. Присвоєно вчене звання доцента кафедри інформатики (03.07.2008). У вересні 2016 році захистила дисертацію "Теоретико-методичні засади системи оцінювання результатів навчальної діяльності студентів економічних спеціальностей" за спеціальністю "Теорія навчання" (13.00.09), здобула науковий ступінь доктора педагогічних наук. Присвоєно вчене звання професора кафедри інформатики та системології (14.05.2020).Має сертифікат, що підтверджує володіння англійською мовою (рівень B2) за шкалою CEFR. Заслужений працівник КНЕУ. Автор 130 наукових та навчально-методичних праць, серед яких: монографія «Індивідуальний підхід у формуванні професійної компетентності майбутніх економістів» – у співавторстві (2007), монографія «Інноваційні методи оцінювання навчальних досягнень» – у співавторстві (2010), монографія "Система оцінювання результатів навчальної діяльності студентів економічних спеціальностей" (2014); практикум на основі аналітико-реконструктивного методу "Інформатика" - у співавторстві (2016), навчальний посібник із грифом МОН України «Інформатика і комп’ютерна техніка» (загальний тираж - 30 000 екз.), навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни із грифом МОН України «Інформатика та комп’ютерна техніка» (2006), 9 статтей у виданнях, проіндексованих у Scopus, Web of Science, 52 статті у фахових наукових виданнях. Індекс цитування в Google Академії станом на 04.11.2024 – 794, h-index - 10. Методичні матеріали з дисципліни "Прикладна інформатика" (2019), розроблені на основі авторської методики: Web-сайт Відеокурс з навчальної дисципліни "Прикладна інформатика" (2023): YouTube-канал Dybkova Навчальні дисципліни: - «Прикладна інформатика» — для здобувачів першого курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти;
- «Візуалізація даних» — для здобувачів другого курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти;
- «Інфографіка та інфодизайн в економічних дослідженнях» — для здобувачів другого курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
|
Кафедра: | Кафедра інформатики та системології |
---|
Посада: | професор |
---|
Вчене звання: | професор |
---|
Науковий ступінь: | доктор педагогічних наук |
---|
Стаж роботи: | 30 років |
---|
Біографія: | |
---|
Дибкова Л. М. закінчила Київський інститут народного господарства ім. Д.С.Коротченка в 1981 за спеціальністю «Організація механізованої обробки економічної інформації», отримавши кваліфікацію «Інженер-економіст». У 1982-1992 рр. працювала на посадах (інженер, інженер-програміст) у обчислювальному центрі Міненерго України. З 08.06.2017 по 02.01.2019 рр. працювала на посаді Ректора Київського інституту банківської справи (за сумісництвом). З 1992 року працює в ДВНЗ «КНЕУ ім. В.Гетьмана». 08.06.2006 р. захистила дисертацію «Індивідуальний підхід у формуванні професійної компетентності майбутніх економістів» зі спеціальності 13.00.04 – «Теорія і методика професійної освіти», здобула науковий ступінь кандидата педагогічних наук. Присвоєно вчене звання доцента кафедри інформатики (03.07.2008). У вересні 2016 році захистила дисертацію "Теоретико-методичні засади системи оцінювання результатів навчальної діяльності студентів економічних спеціальностей" за спеціальністю "Теорія навчання" (13.00.09), здобула науковий ступінь доктора педагогічних наук. Присвоєно вчене звання професора кафедри інформатики та системології (14.05.2020).Має сертифікат, що підтверджує володіння англійською мовою (рівень B2) за шкалою CEFR. Заслужений працівник КНЕУ. Автор 130 наукових та навчально-методичних праць, серед яких: монографія «Індивідуальний підхід у формуванні професійної компетентності майбутніх економістів» – у співавторстві (2007), монографія «Інноваційні методи оцінювання навчальних досягнень» – у співавторстві (2010), монографія "Система оцінювання результатів навчальної діяльності студентів економічних спеціальностей" (2014); практикум на основі аналітико-реконструктивного методу "Інформатика" - у співавторстві (2016), навчальний посібник із грифом МОН України «Інформатика і комп’ютерна техніка» (загальний тираж - 30 000 екз.), навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни із грифом МОН України «Інформатика та комп’ютерна техніка» (2006), 9 статтей у виданнях, проіндексованих у Scopus, Web of Science, 52 статті у фахових наукових виданнях. Індекс цитування в Google Академії станом на 04.11.2024 – 794, h-index - 10. Методичні матеріали з дисципліни "Прикладна інформатика" (2019), розроблені на основі авторської методики: Web-сайт Відеокурс з навчальної дисципліни "Прикладна інформатика" (2023): YouTube-канал Dybkova Навчальні дисципліни: - «Прикладна інформатика» — для здобувачів першого курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти;
- «Візуалізація даних» — для здобувачів другого курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти;
- «Інфографіка та інфодизайн в економічних дослідженнях» — для здобувачів другого курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
|
Кафедра: | Кафедра інформатики та системології |
---|
Напрямки наукових досліджень: | Аналіз та застосування інформаційних технологій в освітньому процесі, методика викладання інформатики у вищій школі, питання оцінювання результатів навчальної діяльності студентів, розвиток особистості студента, цифровізація освіти. Researcher ID: HZH-5160-2023 Google Scholar: ПрофільНАУКОВЦІ УКРАЇНИ (Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського) ID: 0019821 |
---|
Завантажено файлів: | 0 |
---|
Публікації: | Монографії: - Дибкова Л. М. Система оцінювання результатів навчальної діяльності студентів економічних спеціальностей: монографія / Л. М. Дибкова. – Київ: НПУ, 2014. – 325 с.
- Дибкова Л. М. Інноваційні методи оцінювання навчальних досягнень: монографія / М. Б. Євтух, Е. В. Лузік, Л. М. Дибкова. – Київ: КНЕУ, 2010. – 248 с.
- Євтух М. Б. Індивідуальний підхід у формуванні професійної компетентності майбутніх економістів: монографія / М. Б. Євтух, Л. М. Дибкова. – Х: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2007. – 144 с.
Публікації у наукових фахових виданнях: Malykhin О., Aristova N., Dybkova L. Organising Personalised Learning in The English Language Classroom: Computer Engineering ind Information Technology Undergraduates Perspectives Vol. 2 (2024): Environment. Technology. Resources. Proceedings of the 15th International Scientific and Practical Conference. Volume 2, p. 424–428 DOI: https://doi.org/10.17770/etr2024vol2.8092(SCOPUS) Malykhin О., Aristova N., Dybkova L. Transversal Skills that Matter to Computer Engineering and Information Technology Undergraduates and Strategies for their Development in English ClassroomVol. 2 (2024): Environment. Technology. Resources. Proceedings of the 15th International Scientific and Practical Conference. Volume 2, p.332-336 DOI:https://doi.org/10.17770/etr2024vol2.8095 https://journals.ru.lv/index.php/ETR/article/view/8095/6405 (SCOPUS) Січкаренко Г.Г., Дибкова Л.М., Верховцева І.Г. Документно-комунікаційна система як чинник цифрової трансформації в сфері управління/ наук. журнал «Суспільство та національні інтереси» (серія «Публічне управління та адміністрування»). – 2024. № 5(5). – С. 688–702. DOI: https://doi.org/10.52058/3041-1572-2024-5(5)(категорія «Б») Дибкова Л.М., Січкаренко Г.Г., Македон Г.П. Трансформація ролей студентів у цифровому середовищі сучасного університету «Наукові інновації та передові технології» (Серія«Педагогіка»): журнал. №8(36) – 2024. – С.140-1152. (категорія«Б») Isaikina O., Dybkova L., Yaremenko S., Mashkova I., Sydorenko T., Ovsiienko A.Information Resources and Features of Communicative Interaction in The Modern Information Space of Ukraine: AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. – Vol. 12, Special Issue XXVII, 2022 – p. 47–53. (Web of Science) Дибкова Л. М. Засоби реалізації швидкого зворотного зв’язку в інформаційному освітньому середовищі [Електронний ресурс] / Л. М. Дибкова // Інформ. технології і засоби навчання: електрон. наук. фах. вид. – 2020. – № 3(77). - С.130–144 (Web of Science) Anatolii Kucher, Iuliia Mendrukh, Olha Khodakevych, Liudmyla Dybkova. (2019). Management of Formation of Communicative Competence of the Future Economists: Case Study of Ukraine.TEM Journal, 8(4), 1127-1136. (Scopus, Web of Science) Дибкова Л. М. Підвищення міжнародної конкурентоспроможності університетів у цифровому суспільстві /Л. М. Дибкова //Стратегія економічного розвитку України: зб. наук. пр. – К.: КНЕУ, 2019. – № 45 – С. 135–150. Malykhin О., Aristova N., Dybkova L. Developing Future English Teachers’ Overall Communicative Language Ability: Open Educational Resources Usage / Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, – V11, n. 4Sup1, 2019 – p. 134–155. ( Web of Science) Дибкова Л. М. Розвиток цифрової компетентності студентів у процесі здійснення науково-дослідної роботи // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр. – Вип.3. – Бердянськ : БДПУ, 2019. – С. 256–265. - Дибкова Л. М. Перспективи електронного навчання у 21 столітті за допомогою застосування мобільних девайсів // Молодь і ринок. – 2019. – № 1 (176). – С.50–54.
- Лузік Е., Дибкова Л., Кокарєва А., Хоменко-Семенова Л.Інноваційні стратегії освітнього процесу: світовий досвід // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. – К.: НАУ, 2019. – № 14 – С.64–71.
- Дибкова Л. М. Інформаційно-комунікаційна компетентність викладача закладу вищої освіти в умовах цифровізації освітнього процесу // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. – 2019. – № 1. – С. 91–100. DOI 10.25128/2415-3605.19.1.12
Дибкова Л. М. Інформаційно-комунікаційні технології у контексті оцінювання результатів навчання студентів ВНЗ України [Електронний ресурс] / Л. М. Дибкова // Інформ. технології і засоби навчання: електрон. наук. фах. вид. – 2016. – № 2(52) – Web of Science Core Collection - Дибкова Л. М. Методика викладання професійно-орієнтованих навчальних дисциплін як фактор впливу на навчальні результати студентів ВНЗ / Л. М. Дибкова //Проблеми освіти: наук.-метод. зб. / Ін-т інновац. технол. і змісту освіти. – Київ, 2015. – Вип. 80. – С. 101–106.
- Дибкова Л. М. Оцінювання професійної компетентності майбутніх фахівців як цілісна система / Л. М. Дибкова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. – Київ, 2015. – № 3 (дод. 1). Тем. вип. «Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу». – С. 23–28.
- Дыбкова Л. Н. Разработка интерактивных учебных заданий и оценка результатов их выполнения / Л. Н. Дыбкова // Вестник ВГУ. Серия : Проблемы высшего образования / Воронежский государственный университет. – Воронеж, 2015. – № 1. – С. 31–35.
- Дибкова Л. М. Взаємодія в оцінній діяльності у навчальному процесі сучасного вишу / Л. М. Дибкова // Вісник Нац. авіац. ун-ту. Серія : Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. – Київ, 2014. – Вип. 1 (4). – С. 55–59.
Дибкова Л. М. Системний підхід при проведенні оцінювання результатів навчальної діяльності студентів ВНЗ/ Л. М. Дибкова // Наук. зап. : зб. наук. пр. – Київ, 2014. – Вип. CXXII. – С. 34–43. Дыбкова Л. Н. Активизация оценочной деятельности студентов вуза в процессе обучения// Открытое и дистанционное образование. – Томск: ООО «Издательство ТГУ», 2014. – № 4 (56), 112 с., С. 49–55. Дыбкова Л. Н. Подготовка и оценивание учебного проекта в вузе / Л. Н. Дыбкова, Э. О. Остапенко // Вестник Брянского государственного университета. Педагогика. Психология. – Брянск, 2014. – № 1. – С. 139–143. - Дибкова Л. М. Вплив професійної компетентності викладача ВНЗ на навчальні результати студентів / Л. М. Дибкова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. – Київ, 2014. – № 3 (дод. 1). Тем. вип. «Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу». – С. 156–159.
- Дибкова Л. М. Управління процесом оцінювання навчальних результатів у вищій школі//Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. Ялта: РВВ КГУ, 2013. – Вип. 38. – Ч. 1. – 288 с., с.13–20.
- Дибкова Л. М. Планування навчальних результатів – передумова успішності студентів ВНЗ / Л. М. Дибкова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Н.-д. ін-т духов. розв. людини, каф. «ЮНЕСКО» «Духов.-культ. цінності вихов. та освіти». – Луганськ, 2013. – Вип. 3 (56). – С. 50–63.
- Дибкова Л. М. Професійне самовдосконалення викладача сучасного вишу / Л. М. Дибкова, Е. О. Остапенко // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія : Педагогіка і психологія / Крим. гуманіт. ун-т. – Ялта, 2013. – Вип. 40, ч. 4. – С. 37–45.
- Дибкова Л. М. Якість освіти сучасного вишу у контексті розвитку умінь і навичок самоосвітньої діяльності студентів / Л. М. Дибкова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. – Київ, 2013. – № 3 (дод. 2). Тем. вип. «Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу» – С. 19–22.
- Дибкова Л. М. Самостійна робота студентів як необхідний компонент формування професіоналізму майбутніх фахівців, її організація та оцінювання результатів / Л. М. Дибкова // Наук. часоп.Нац. пед. ун-ту імені М. П. Драгоманова. Серія № 5 : Пед. науки: реалії та перспективи : зб. наук. пр. / НПУ імені М. П. Драгоманова.–Київ, 2013. – Вип. 43. – С. 41–48.
- Інтерактивні інформаційні технології у навчальному процесі сучасного вишу// Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис. № 2 (додаток 2) – 2013 р. – Тематичний випуск «Науково-методичні засади управління якістю освіти у вищих навчальних закладах» – Луцьк: СПД Гадяк Жанна Володимирівна, друкарня «ВолиньПоліграф»™. – 488 с., с.364-371.
Інформаційно-комунікаційні технології як ефективний засіб реалізації у навчальній діяльності принципу наочності // Інформ. технології і засоби навчання: електрон. наук. фах. вид. – 2010. – № 6 (20) – Web of Science Core Collection Навчальна успішність у контексті компетентнісного підходу // Інформ. технології і засоби навчання: електрон. наук. фах. вид. – 2010. – № 1 (15) – Web of Science Core Collection
Навчальні посібники, навчально-методичні матеріали: - Дибкова Л. М. Інформатика та комп’ютерна техніка: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. М. Дибкова. – 4-те вид. – Київ : Академвидав, 2012. – 464 с.(Навчальний посібник з грифом МОН України).
- Дибкова Л. М. Інформатика. Практикум на основі аналітико-реконструктивного методу. / Л. М. Дибкова, Ю. М. Красюк. – Київ, КНЕУ, 2016. – 216 с.
- Інформатика та комп’ютерна техніка: Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни/ Д. О. Рзаєв, О. Д. Шарапов, В. М. Ігнатенко, Л. М. Дибкова – К.: КНЕУ, 2006. – 486 с. (Навчальний посібник з грифом МОН України).
- Інформатика для студентів економічних спеціальностей [Електронний ресурс]: дистанційний курс для студентів економічних спеціальностей (розроблений на платформі MS Office365) / Л. М. Дибкова, Т. М. Кисіль. — К.: КНЕУ, 2019. — Режим доступу: https://goo.su/0iMM
- Відеокурс з навчальної дисципліни "Прикладна інформатика" (2019) - https://www.youtube.com/channel/UCDk1P4-dM5t1Uiiu3JvYgOg
Методичні матеріали з дисципліни "Прикладна інформатика" (2019), розроблені на основі авторської методики: https://sites.google.com/view/dybkova/%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D1%8F
Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір: - Дибкова Л. М. Свідоцтво про реєстрацію авторського права «Усний твір «Лекції до виконання навчальних завдань з навчальної дисципліни «Прикладна інформатика» (в україномовному програмному середовищі)» Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій. № 122127 від 20.12.23.р.
- Дибкова Л. М. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір наукового характеру «Комплект навчальних завдань до теми «Графічний аналіз даних MS Excel» з навчальної дисципліни «Інфографіка та інфодизайн в економічних дослідженнях»Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій. № 121336 від 15.08.2023 р.
- Дибкова Л. М. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір «Тестові завдання до вивчення навчальної дисципліни «Візуалізація даних» Український інститут інтелектуальної власності, № 112440 від 16.03.2022 р.
- Дибкова Л. М. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір "Збірка лекцій "Відеофайли до виконання завдань з навчальної дисципліни "Візуалізація даних" - Український інститут інтелектуальної власності, № 110222 від 13.12.2021 р.
- Дибкова Л. М. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір "Збірка усних творів "Video to performing MS Excel tasks in English medium of instruction" - Український інститут інтелектуальної власності, № 103815 від 08.04.2021 р.
- Дибкова Л. М. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір "Збірка усних творів "Відеофайли до виконання навчальних завдань за темою "MS Access" навчальної дисципліни "Прикладна інформатика" - Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 99898 від 11.09.2020 р.
- Л. М. Дибкова, Т. М. Кисіль Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір наукового характеру "Інформатика: дистанційний курс на платформі MS Office365 – Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 93831 від 12.11.2019 р.
- Дибкова Л. М. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір "Відеофайли до вивчення теми "MS Excel" навчальної дисципліни "Прикладна інформатика" – Міністерство економічного розвитку і торгівлі України № 91054 від 30.07.2019 р.
- Дибкова Л. М. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір наукового характеру «Інтерактивні навчально-методичні матеріали до вивчення дисципліни «Прикладна інформатика» – Міністерство економічного розвитку і торгівлі України № 88716 від 20.05.2019 р.
- Дибкова Л. М. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір «Методика розробки інтерактивних мультимедійних презентацій лекцій та допоміжних матеріалів до них (на прикладі теми «Робота з MS EXCEL навчальної дисципліни «Інформатика»)» – Державна служба інтелектуальної власності України № 67014 від 04.08.2016 р.
- Дибкова Л. М. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір «Методика розробки інтерактивних навчальних завдань на основі аналітико-реконструктивного методу» – Державна служба інтелектуальної власності України, № 53344 від 28.01.2014 р.
- Дибкова Л. М. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір «Тлумачний словник з інформатики» – Державний департамент інтелектуальної власності України № 11625 від 25.11.2004 р.
- Дибкова Л. М. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір «Інформатика та комп’ютерна техніка» – Державний департамент інтелектуальної власності України № 4986 від 23.11.2001 р.
. |
---|
|