| - Головна»
- Факультети та інститути»
- Інститут інформаційних технологій в економіці»
- Кафедри»
- Кафедра інформаційних систем в економіці»
- Викладачі»
- Котлярова Юлія Олександрівна
Котлярова Юлія ОлександрівнаКафедра: | Кафедра інформаційних систем в економіці |
---|
Посада: | асистент |
---|
Вчене звання: | немає |
---|
Науковий ступінь: | немає |
---|
Стаж роботи: | 4 роки |
---|
Біографія: | |
---|
У 2014 році закінчила Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана за спеціальністю: «Системи і методи прийняття рішень» і отримала кваліфікацію магістра з систем і методів прийняття рішень. Має диплом з відзнакою. В жовтні 2019 року закінчила аспірантуру ДВНЗ “Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана” за спеціальністю 08.00.11 “Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці”, заочної форми навчання. З вересня 2017 року асистент кафедри "Інформаційних систем в економіці". Викладає дисципліни: Системи оброблення економічної інформації. Системи штучного інтелекту. Системи підтримки прийняття рішень. Технології комп’ютерного проектування. |
Кафедра: | Кафедра інформаційних систем в економіці |
---|
Посада: | асистент |
---|
Вчене звання: | немає |
---|
Науковий ступінь: | немає |
---|
Стаж роботи: | 4 роки |
---|
Біографія: | |
---|
У 2014 році закінчила Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана за спеціальністю: «Системи і методи прийняття рішень» і отримала кваліфікацію магістра з систем і методів прийняття рішень. Має диплом з відзнакою. В жовтні 2019 року закінчила аспірантуру ДВНЗ “Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана” за спеціальністю 08.00.11 “Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці”, заочної форми навчання. З вересня 2017 року асистент кафедри "Інформаційних систем в економіці". Викладає дисципліни: Системи оброблення економічної інформації. Системи штучного інтелекту. Системи підтримки прийняття рішень. Технології комп’ютерного проектування. |
Завантажені файлиАналіз інструментів машинного навчання (4,9 MB)<p>
Цифрова економіка: зб. мат. Національної наук.-метод. конф., 4&ndash;5 жовтня 2018 р., м.&nbsp;Київ. &ndash; К.: КНЕУ, 2018. &ndash; С.88-90.</p>04 Вересня 2018 р. Personalized marketing: штучний інтелект в е-commerce (2,4 MB)<p>
Маркетингове забезпечення продуктового ринку. Збірник тез Х Міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 18 квітня 2018 року). &ndash; Полтава: ПДАА. &ndash; 2018. &ndash; С.108-112.</p>13 Травня 2018 р. Застосування методів предикативної аналітики в цифровому маркетингу (251,5 KB)<p>
Моніторинг, моделювання та менеджмент емерджентної економіки : Зб. наук. пр. Сьомої Міжнародної наук.-практ. конф.; Одеса&ndash;Черкаси, 23&ndash;25 травня 2018 р./ Редкол.: Кібальник&nbsp;Л.О., Соловйов&nbsp;В.М., (відп. за випуск) та ін. &ndash; Черкаси: Видавець Вовчок О.Ю., 2018. &ndash; С.244-246.</p>19 Квітня 2018 р. Modern technologies of personalization in retail trade (5,6 MB)<p>
Сучасні інформаційні технології та системи в управлінні [Електронний ресурс] : зб. матеріалів І Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених, аспірантів і студентів ; 19&ndash;20 квітня 2018 р. &mdash; Київ : КНЕУ, 2018. &ndash; С.127-128.</p>02 Квітня 2018 р. Smart marketing: інтелектуальний маркетинг та сучасні інформаційні технології (164,2 KB)<p>
Управління соціально-економічним розвитком регіонів та держави: збірник матеріалів ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції, (м.&nbsp;Запоріжжя, 26 &ndash; 27 квітня 2018 р.). / за ред. А.В.&nbsp;Череп. Запоріжжя : Видавництво ЗНУ, 2018. &ndash; С.144-146.</p>31 Березня 2018 р. Перспективи застосування інтелектуальних технологій в персоналізації маркетингу (4 MB)<p>
Збірник матеріалів ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції &laquo;Виклики та перспективи розвитку нової економіки та світовому, державному та регіональному рівнях&raquo; / [за ред. А.В. Череп]. &ndash; Запоріжжя: Видавництво ЗНУ, 2017. &ndash; С.357-358.</p>29 Листопада 2017 р. Інноваційні інструменти нейромаркетингу (251,5 KB)<p>
Маркетингове забезпечення продуктового ринку. Програма ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 28 квітня 2017 року). [Електронний ресурс] &ndash; Полтава: ПДАА. &ndash; 2017. &ndash; С.75-78.</p>27 Травня 2017 р. Розвиток agile-маркетингу в контексті становлення цифрової економіки (251,5 KB)<p>
Сучасні інформаційні технології та системи в управлінні [Електронний ресурс] : зб. матеріалів І Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, аспірантів і студентів ; 6-7 квітня 2017 р. &ndash; Київ : КНЕУ, 2017. &ndash; С. 103-106.</p>28 Квітня 2017 р.
Публікації: | Наукові фахові видання - Котлярова Ю.О. Перспективи застосування інтернет-технологій в маркетингових дослідженнях. / Ю.О. Котлярова // Економіка та підприємництво. Збірник наукових праць. – 2016. – № 36-37. – С.65-86.
- Котлярова Ю.О. Перспективні методи та моделі аналізу та оброблення даних маркетингових досліджень в сучасних економічних умовах. / Ю.О. Котлярова // Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту. – 2017. - № 17. – С.153-168.
- Котлярова Ю. О. Аналіз методів, моделей та алгоритмів персоналізації для розроблення рекомендаційних систем / Ю.О. Котлярова. // Scientific Journal «ScienceRise». – 2018. – С. 19–29.
Колективні монографії - Котлярова Ю.О., Майданюк Н.В. Інноваційні підходи щодо розвитку банківського маркетингу в умовах розбудови інформаційної економіки. / Ю.О. Котлярова, Н.В. Майданюк // Розвиток підприємництва в Україні: теорія, методологія та практика / під ред. д.е.н., професора О.О. Непочатенко. – Умань : Видавець «Сочінський М.М.», 2017. – С.232-243.
- Котлярова Ю.О. Нейромаркетинг: інноваційні методи проведення маркетингових досліджень в Digital-середовищі. / Ю.О. Котлярова // Емерджентні методи для емерджентної економіки : [Соловйова В.М., Кібальник Л.О.]. - Черкаси : Видавець Вовчок О.Ю., 2017. - С.84-92.
Збірники конферецій - Котлярова Ю.О. Сучасні інтернет-технології в маркетингових інформаційних системах. / Ю.О. Котлярова // Актуальні питання сучасної економіки : матер. VIIIВсеукр. наук. конф., 24 грудня 2016 р. – Умань : Видавець «Сочінський М.М.», 2016. – Ч. 1. – С.77-28.
- Тішков Б.О., Котлярова Ю.О. Нейромаркетинг: інноваційні методи проведення маркетингових досліджень в Digital-середовищі. / Б.О. Тішков, Ю.О. Котлярова // Моніторинг, моделювання та менеджмент емерджентної економіки : Зб. наук. пр. Шостої Міжнар. наук.-практ. конф.; Одеса–Черкаси, 24–26 трав., 2017 р./ Редкол.: В.М. Соловйов, Л.О. Кібальник (відп. за випуск) та ін. – Черкаси: Видавець Ольга Вовчок, 2017. - С.84-92.
- Помазун О.М., Котлярова Ю.О. Перспективи застосування інтелектуальних технологій в персоналізації маркетингу. / Ю.О. Котлярова // Збірник матеріалів ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Виклики та перспективи розвитку нової економіки та світовому, державному та регіональному рівнях» / [за ред. А.В. Череп]. – Запоріжжя: Видавництво ЗНУ, 2017. – С.357-358.
- Тішков Б.О., Котлярова Ю.О. Smart marketing: інтелектуальний маркетинг та сучасні інформаційні технології. / Б.О. Тішков, Ю.О. Котлярова // Управління соціально-економічним розвитком регіонів та держави: збірник матеріалів ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Запоріжжя, 26 – 27 квітня 2018 р.). / за ред. А.В. Череп. Запоріжжя : Видавництво ЗНУ, 2018. – С.144-146.
- Тішков Б.О., Котлярова Ю.О. Застосування методів предикативної аналітики в цифровому маркетингу. / Б.О. Тішков, Ю.О. Котлярова // Моніторинг, моделювання та менеджмент емерджентної економіки : Зб. наук. пр. Сьомої Міжнародної наук.-практ. конф.; Одеса–Черкаси, 23–25 травня 2018 р./ Редкол.: Кібальник Л.О., Соловйов В.М., (відп. за випуск) та ін. – Черкаси: Видавець Вовчок О.Ю., 2018. – С.244-246.
- Котлярова Ю.О. Розвиток agile-маркетингу в контексті становлення цифрової економіки. / Ю.О. Котлярова // Сучасні інформаційні технології та системи в управлінні [Електронний ресурс] : зб. матеріалів І Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, аспірантів і студентів ; 6-7 квітня 2017 р. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 103-106.
- Котлярова Ю.О. Інноваційні інструменти нейромаркетингу. / Ю.О. Котлярова // Маркетингове забезпечення продуктового ринку. Програма ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 28 квітня 2017 року). [Електронний ресурс] – Полтава: ПДАА. – 2017. – С.75-78.
- Котлярова Ю.О. Математичні методи персоналізації в контексті застосування рекомендаційних систем в цифровому середовищі. / Ю.О. Котлярова // Сучасні інформаційні технології та системи в управлінні [Електронний ресурс] : зб. матеріалів І Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених, аспірантів і студентів ; 19–20 квітня 2018 р. — Київ : КНЕУ, 2018. – С.125-126.
- KotliarovaY., ShapovalV. Moderntechnologiesofpersonalizationinretailtrade. / KotliarovaY., Shapoval// Сучасні інформаційні технології та системи в управлінні [Електронний ресурс] : зб. матеріалів І Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених, аспірантів і студентів ; 19–20 квітня 2018 р. — Київ : КНЕУ, 2018. – С.127-128.
- Котлярова Ю.О. Personalized marketing: штучний інтелект в е-commerce. / Ю.О. Котлярова // Маркетингове забезпечення продуктового ринку. Збірник тез Х Міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 18 квітня 2018 року). – Полтава: ПДАА. – 2018. – С.108-112.
- Yuliia Kotliarova. Perspectives of the Internet of Things Concept Application in. Modern Marketing. / Ю.О. Котлярова // Інформація, комунікація, суспільство 2018: Матеріали 7-ї Міжнародної наукової конференції ICS-2018. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. – 1 електрон. опт.диск (CD-ROM). – С.19-20.
- Гострик О.М., Котлярова Ю.О. Аналіз інструментів машинного навчання. / Ю.О. Котлярова // Цифрова економіка: зб. мат. Національної наук.-метод. конф., 4–5 жовтня 2018 р., м. Київ. – К.: КНЕУ, 2018. – С.88-90.
|
---|
|